خبرنگاران 3360 نفر در انتخابات شورای شهر اصفهان ثبت نام کردند

به گزارش وبلاگ پوشه، اصفهان - خبرنگاران - دبیر ستاد انتخابات اصفهان گفت سه هزار و 360 نفر تا ساعت 21 روز سه شنبه بعنوان آخرین روز از مهلت قانونی ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر، در این استان نام نویسی کردند.

خبرنگاران 3360 نفر در انتخابات شورای شهر اصفهان ثبت نام کردند

علی اصغر رفیعی نژاد شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ پوشه اضافه کرد: از روز چهارشنبه بیستم اسفند تا ساعت 21 روز امروز، سه هزار و 360 داوطلب برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی 111 شهر استان اصفهان ثبت نام قطعی کردند.

وی با بیان اینکه 86 درصد از داوطلبان مرد و 14 درصد زن هستند، ادامه داد: تا این لحظه سهم داوطلبان زن و مرد مانند دوره قبل انتخابات است.

رفیعی نژاد با اشاره به اینکه مهلت اولیه مشخص شده برای ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تا ساعت 18 امروز بود، گفت: با توجه به استقبال زیاد داوطلبان، این مهلت تا ساعت 24 تمدید شد و تا ساعت 21 امروز، در مجموع سه هزار و 360 داوطلب ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه بیشترین ثبت نام شوندگان از شهرستان اصفهان و کمترین از خوانسار بودند، گفت: گزارش نهایی ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای استان اصفهان فردا صبح اعلام می گردد.

استان اصفهان حدود پنج میلیون نفر جمعیت دارد که 88 درصد از جمعیت آن در 111 شهر زندگی می نمایند.

ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر انتخابات 1400 از بیستم اسفند جاری بطور رسمی شروع شد.

نام نویسی از داوطلبان عضویت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا هم در ماه فروردین انجام می گردد. این داوطلبان از 20 خرداد 1400 به مدت یک هفته یعنی تا 26 خرداد برای انجام تبلیغات فرصت دارند و از صبح 27 خرداد تبلیغات انتخاباتی آنها ممنوع است.

انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری 28 خرداد در سراسر کشور برگزار می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 3360 نفر در انتخابات شورای شهر اصفهان ثبت نام کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 3360 نفر در انتخابات شورای شهر اصفهان ثبت نام کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید