جمع آوری 203 خودروی فرسوده در شهر اصفهان

به گزارش وبلاگ پوشه، مدیرکل پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: در شش ماه نخست سال جاری 203خودروی فرسوده رها شده در شهر اصفهان جمع آوری شده است.

جمع آوری 203 خودروی فرسوده در شهر اصفهان

به گزارش گروه استان های وبلاگ پوشه از اصفهان، حسن محمدحسینی مدیر کل پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری اصفهان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اداره کل پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری در شش ماه نخست سال جاری ، گفت: در این مدت برای برطرف و پیشگیری از تخلف سد معبر 14 هزار و 493 تذکر و چهار هزار و 453 اخطاریه صادر شده و برطرف تخلف 13 هزار و دو متصدی صنف صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در بخش جلوگیری از نصب تابلو های غیرمجاز تعداد سه هزار و 113 اخطاریه صادر شده و یک هزار و 399 مورد نصب تابلوی غیرمجاز برطرف تخلف شده است.

مدیر کل پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شش ماه نخست سال جاری در راستای جمع آوری خودرو های فرسوده رها شده در معابر شهر 420 اخطاریه صادر شده و 203 خودروی فرسوده رها شده جمع آوری شده است، گفت: در این مدت 405 نفر دست فروش و 198 نفر متکدی جمع آوری شده اند.

وی اضافه کرد: در شش ماه نخست سال 1400 در بخش کنترل ساختمان در راستای جلوگیری از ادامه فعالیت و تعطیلی کارگاه های ساختمانی متخلف یا بدون مجوز و پروانه از مواردی مانند افزایش طبقات 699 ساختمان، تعمیرات داخلی غیرمجاز دو هزار و 206 ساختمان، تبدیل شرایط 703 ساختمان و فعالیت هشت هزار و 94 کارگاه ساختمانی متخلف جلوگیری شده است.

محمدحسینی با اشاره به اقدامات این حوزه در بخش کنترل دفع ضایعات ساختمانی سطح شهر (پیشگیری و تعطیلی کارگاه های سد معبر کننده با مصالح و نخاله) اظهار کرد: در این راستا هشت هزار و 459 مورد اخطاریه صادر شده و 968 کارگاه ساختمانی متخلف تعطیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت در راستای اجرای بند 20 قانون شهرداری ها مبنی بر برطرف مزاحمت کارگاه های صنفی مزاحم به وسیله اجرای تمهیدات و تعطیلی، 248 رأی اجرا شد و 401 رأی نیز بر اساس بند 14 قانون شهرداری ها مبنی بر برطرف خطر از بنا های حادثه آفرین، چاله ها و اشیای مشرف بر معابر عمومی اجرا شد.

مدیر کل پیشگیری و برطرف تخلفات شهری شهرداری اصفهان توضیح داد: در شش ماه نخست سال جاری در راستای اجرای ماده 110 قانون شهرداری ها یک هزار و 59 رأی اجرا شده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیغام

وبلاگ پوشه اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جمع آوری 203 خودروی فرسوده در شهر اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری 203 خودروی فرسوده در شهر اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید