بیانیه مهم پرسپولیس در مورد خریدهای تابستانی ، هواداران عزیز هوشیار باشید!

به گزارش وبلاگ پوشه، طبق لیست یحیی گل محمدی، باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی توان در این زمینه اطلاع رسانی کرد.

بیانیه مهم پرسپولیس در مورد خریدهای تابستانی ، هواداران عزیز هوشیار باشید!

به گزارش وبلاگ پوشه، درحالی که با اعلام ادامه کار یحیی گل محمدی در پرسپولیس، همه منتظر کنش نقل و انتقالاتی این باشگاه هستند، هنوز اتفاق تازه در باشگاه سرخپوش مرکز رخ نداده تا بعضی از هواداران نارضایتی خود را در فضای مجازی نشان دهند.

در همین خصوص باشگاه پرسپولیس اطلاعیه نوی را منتشر کرده و نوشته که مدیران باشگاه به دور از هیاهو در حال تلاش برای برآورده کردن نیازهای کادرفنی هستند.

باشگاه پرسپولیس در این بیانیه خبر داده که از هفته گذشته مذاکرات برای امضای قرارداد نو با بازیکنان تمدیدی آغاز شده و به نتیجه هم رسیده است. سرخپوشان همچنین درمورد خریدهای نو نیز نکاتی را نوشته اند.

اطلاعیه مهم پرسپولیس را می خوانید:

* پس از گذشت چند روز از پایان فصل گذشته که با قهرمانی پرسپولیس در هر دو جام باشگاهی همراه بود، فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه نیز آغاز شد تا پرسپولیس بتواند حضوری قدرتمند در فصل آینده لیگ برتر و همچنین لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

* از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریبا در مراحل پایانی است.

* علاوه بر این، طبق لیستی که یحیی گل محمدی به باشگاه ارسال داشته، باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مدنظر است و بدیهی است تا زمانی که توافق حاصل نشده، نمی توان در این زمینه به هواداران عزیز اطلاع رسانی کرد.

* هواداران فهیم پرسپولیس به خاطر دارند که فصل گذشته نیز مدیریت باشگاه در کمال آرامش و به دور از هر گونه هیاهو بر اساس برنامه و نیازهای کادر فنی اقدام کرد و امسال نیز طبق همین رویه پیش خواهیم رفت تا علاوه بر حفظ شأن و منزلت باشگاه بزرگ پرسپولیس، جذب بازیکنان مورد نظر در چارچوب تعریف شده و البته در کمترین فاصله زمانی انجام شود.

* از هواداران عزیز می خواهیم نسبت به بعضی اتفاقات طراحی شده در فضای مجازی هوشیار باشند و همچنین از رسانه های محترم خواهشمندیم از برآورد های بی مورد پیرامون فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس پرهیز کنند تا باشگاه در آرامش کامل بتواند برای بستن تیمی قدرتمند و برطرف کردن نیازهای کادر فنی اقدام کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "بیانیه مهم پرسپولیس در مورد خریدهای تابستانی ، هواداران عزیز هوشیار باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه مهم پرسپولیس در مورد خریدهای تابستانی ، هواداران عزیز هوشیار باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید