اعضای برجام تصمیم ایران در غنی سازی 60 درصدی را آنالیز کردند

به گزارش وبلاگ پوشه به نقل از اسپوتنیک، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین امروز آدینه از احتمال نشست اعضای برجام در سطح رؤسای هیئت های شرکت کننده در روز شنبه اطلاع داد.

اعضای برجام تصمیم ایران در غنی سازی 60 درصدی را آنالیز کردند

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین در ادامه گفت که اعضای برجام قصد ایران برای افزایش غنی سازی تا 60 درصد را (در نشست امروز) مورد آنالیز قرار دادند.

میخائیل اولیانوف در این باره گفت: مذاکرات برجام در وین نشان داد که همه اعضا به غلبه بر آنچه از رئیس جمهور پیشین آمریکا برجای مانده، تمایل دارند.

وی ساعاتی پیش در پیامی توییتری اعلام نمود: کمیسیون مشترک برجام کار خود را امروز در وین به وسیله رایزنی های غیررسمی ادامه می دهد. هیأت ها (گزارش) مشارکت های اجرا شده در زمینه لغو تحریم ها و مسائل هسته ای را ارائه می نمایند.

لازم به ذکر است که رایزنی های تیم مذاکره نماینده ایران و اعضای 1+4 (آلمان، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه) به همراه اتحادیه اروپا امروز نیز ادامه دارد.

هجدهمین دور از نشست های کمیسیون مشترک برجام از روز 13 فروردین ماه جاری به صورت برخط با مشارکت معاونان سیاسی ایران و کشورهای 1+4 برگزار گردید. نمایندگان کشورها در نشست 13 فروردین تصمیم گرفتند ادامه گفتگوها به صورت حضوری در وین برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعضای برجام تصمیم ایران در غنی سازی 60 درصدی را آنالیز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای برجام تصمیم ایران در غنی سازی 60 درصدی را آنالیز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید