ادعای چاووش اوغلو درباره مبارزه با داعش

به گزارش وبلاگ پوشه، خبرنگاران : چاووش اوغلو با اشاره به تحولات سوریه گفت: ایجاد ثبات و رفاه در سوریه به اسم کشور همسایه دارای منافع زیادی برای ترکیه است.

ادعای چاووش اوغلو درباره مبارزه با داعش

به گزارش نقل از ایسنا، خبرگزاری آناتولی اظهار داشت، وزیر امور خارجه ترکیه گفت ترکیه تنها کشور عضو ناتو است که به شکل مستقیم و میدانی با گروه تروریستی داعش مبارزه می نماید.

مولود چاووش اوغلو، وزیر امور خارجه ترکیه که برای شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای عضو ائتلاف بین المللی مقابله با داعش به رم، مرکز ایتالیا سفر نموده بود، در گفت وگو با رسانه های این کشور توضیح داد: ترکیه به اسم تنها کشور عضو ناتو با داعش مبارزه میدانی می نماید.

وی اضافه کرد: ترکیه از ابتدای تشکیل یکی از اعضای فعال ائتلاف بین المللی مقابله با داعش است و تنها کشور عضو ناتو هستیم که با داعش مبارزه میدانی می نماید. داعش علی رغم عقب نشینی اما هم اینک هم یک تهدید به تعداد می رود.

وزیر امور خارجه ترکیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مبارزه همزمان آنکارا با گروه تروریستی پ.ک.ک/ی.پ.گ توضیح داد: پ.ک.ک/ی.پ.گ برای حفظ اهمیت خود به داعش احتیاج دارد و از وجود داعش سوءاستفاده می نماید.

چاووش اوغلو با اشاره به تحولات سوریه هم گفت: ایجاد ثبات و رفاه در سوریه به اسم کشور همسایه دارای منافع زیادی برای ترکیه است.

وی درباره مساله لیبی اظهار کرد: ترکیه یکی از حامیان اصلی فرایند سیاسی پیشنهاد شده از سوی سازمان ملل در لیبی است.

منبع: اقتصادنیوز

به "ادعای چاووش اوغلو درباره مبارزه با داعش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای چاووش اوغلو درباره مبارزه با داعش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید